loading...
چهارراه
آخرین ارسال های انجمن
علی وحسن بازدید : 1702 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

یکی از بهترین قالب هایی هست که من طراحی کردم این قالب با قیمت  100 هزار تومان برای من طراحی شد البته با تخفیف و آشنایی من با قیمت 10 هزار تومان برای فروش میزارم هر کسی که بخواد هم میفروشم



در این این قالب های استاتیک بهتره برای کاربر هم سریعتر لود می شه تا اینکه بخواد چندین مطلب و کلی فایل رو لود کنه و هم کاربر سریع بخش موردنظرش رو پیدا می کنه

مطمئنم خوشتون میاد


قیمت 10هزار تومان


 دمو سایت http://khozestani.ir/

برای خرید ایمیل خودتونو برای مناس ام اس  کنید تا لینک خرید به ایمیلتون ارسال شود

09167785963

موسوی



علی وحسن بازدید : 1210 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

در این پست به در خواست یکی از کاربران , ساعت دیجیتال را با برنامه سازی ++C پیدا سازی و در اختیارتان قرار داده ایم که بر اساس X . Y که از مختصات صفحه نمایش دریافت می کند به نمایش ثانیه , عقرب , ساعت می پردازد تا زمان فعلی را به نمایش در آورد .

دانلود سورس ساعت دیجیتال

علی وحسن بازدید : 536 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

شرح برنامه : برنامه ای بنویسید که نام و شماره تلفن تعدادی از مشتریان مخابرات را از ورودی خوانده , در آرایه هایی ذخیره نماید . شماره تلفن ها در آرایه عددی و نام مشتریان در آرایه ای از اشاره گرهای رشته ای ذخیره شوند . سپس نامی از ورودی خوانده و شماره تلفن وی را مشخص کرده , در خروجی چاپ کند . برنامه باید برای ادامه کار از کاربر سوال کند . اگر کاربر جواب منفی داد , برنامه خاتمه پیدا می کند . توابعی برای خواندن اطلاعات , جستجو و چاپ نتایج بنویسید .

برنامه نویسی : ++C

شرط خاتمه برنامه : از کاربر سوالی مبنی بر ادامه دادن یا ندادن پرسیده می شود در صورت فشردن کلید N برنامه خاتمه میابد.

سورس ذخیره نام و شماره تلفن مشتریان مخابرات با برنامه نویسی سی پلاس پلاس
علی وحسن بازدید : 597 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

video CSS mspsoift اموزش تصويري سي اس اس (CSS) به زبان شيرين فارسي

اموزشی که برای شما دوستان اماده کردیم اموزش CSS هستش که به زبان فارسی اموزش داده شده است بسیار اموزش های کامل و جالبی هستش که میتونید از ام اس پی سافت دانلود کنید و استفاده کنید این فایل اموزشی در ۵ کلیپ اموزشی هستش که بسیار واضح توضیح داده است در ادامه توضیحاتی در مورده CSS خواهی داد پس با ما باشید.

CSS سر نام کلمات Cascading Style Sheets به معنی شیوه نامه های آبشاری می باشد.اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می آید تا ایجاد قالب بندیهای حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.
با استفاده از CSS می توانیم چندین مولفه قالب بندی را یکباره تعیین و روی هر قسمت دلخواه از صفحه وب اعمال کنیم. برای مثال می توانیم خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص کنیم.

 

علی وحسن بازدید : 1720 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)


سورس و پروژه پی اچ پی                                                                                                                                         


با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی کاربران سایت .در این مطلب ۲۰۹ سورس و پروژه مفید و کاربردی را جهت دانلود قرار داده ایم.واقعا این مطلب یکی از مطالب پر ارزش از پروژه های پی اچ پی می باشد که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید لیست تعدادی از سورس ها را مشاهده فرمایید.

جهت دانلود ۲۰۹ سورس پی اچ پی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

سورس نرم افزار ثبت نام دانشجو به زبان php

سورس برنامه دیکشنری به زبان php

سورس سایت گردشکری به زبان

سورس مدیریت کردن فروشگاه سی دی به صورت انلاین به زبان php

سورس پروژه فروشگاه انلاین با پی اچ پی به همراه سبد خرید

سورس پروژه اماده یک سایت ساده شبکه اجتماعی به زبان php

سورس پروژه کتابخانه انلاین به زبان PHP به همراه مستندات

سورس ارسال اس ام اس به زبان PHP از طریق وب سرویس

سورس پروژه چت به زبان PHP

و دویست سورس دیگر…

 

علی وحسن بازدید : 1084 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (1)

SEarch Arry iteam For Vbnet1 سورس پروژه جستجو در لیست باکس به زبان VB.NET

سورس پروژه جستجو در لیست باکس به زبان VB.NET را اماده دانلود کرده ایم که تعدادی از دوستان درخواست داده بودند.این پروژه که به همراه سورس کامل منتشر شده است یک سری کلمات به صورت Random را در لیست باکس و در ارایه ای ایجاد میکند و با استفاده از یک Input Box ایتم مورد نظر را از کاربر دریافت کرده در لیست باکس و ارایه مورد جستجو قرار میدهد و در صورت یافتن ایتم مورد نظر پیغام ظاهر خواهد شد.پروژه در محیط ویژوال استیدو ۲۰۰۸ طراحی و کد نویسی شده است.امید وارم مفید باشه و استفده کنید.

توضیحات مختصری در مورده جستجو در ارایه (ادامه…)

علی وحسن بازدید : 629 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

صد سورس پروژه به زبان سی شارپ(سری چهارم)

با سلامی گرم خدمت کاربران سایت سورس باران در این پست دویست سورس پروژه ی برنامه نویسی به زبان سی شارپ (سری چهارم) را براتون تهیه کردیم. امیدواریم که موردپسند شما کاربران قرار گرفته باشد.کاربران محترم می توانند جهت مشاهده لیست سورس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایند.

جهت دانلود و مشاهده ی سورس ها به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید

علی وحسن بازدید : 621 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

html

در یکی دیگر از پست های آموزشی برنامه نویسی ،اینبار ۵ کتاب آموزشی اچ تی ام ال را جهت دانلود قرار داده ایم.این کتاب ها بصورت کامل می باشند و زبان Html را بصورت گام به گام و نکته به نکته توضیح داده اند.این کتاب های آموزشی زبان اچ تی ام ال را از مبتدی تا متوسطه و حرفه ای بشرح داده اند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند.امیدوارم مورد پسند شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد

جهت دانلود ۵ کتاب آموزشی اچ تی ام ال به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
علی وحسن بازدید : 559 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

آموزش ساخت سریال به زبان برنامه نویسی سی شارپ

در یکی دیگر از پست های آموزشی برنامه نویسی ،اینبار آموزش ساخت سریال به زبان برنامه نویسی سی شارپ را جهت دانلود قرار داده ایم این فیلم آموزشی توسط مهندس کیانیان درست شده و در این فیلم آموزشی آموزش ساختن سریال در زبان برنامه نویسی سی شارپ را می آموزید. امیدواریم که این آموزش موردپسند شما قرار گرفته باشد

جهت دانلود فیلم آموزشی ساختن سریال به زبان برنامه نویسی سی شارپ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید
علی وحسن بازدید : 695 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

CSS

بازهم در یکی دیگر از پستهای آموزشی برنامه نویسی سایت4raah قصد داریم آموزش تصویری CSS را جهت دانلود قرار دهیم.این آموزش بصورت کاملا فارسی و شیوا می باشد و  بخشی از سی اس اس را بصورت دقیق توضیح داده است. و اما سی اس اس چیست؟CSS یا Cascade Style Sheets زبان برنامه نویسی می باشد که کنسرسیوم بین المللی شبکه جهانی وب یا W3C برای غلبه بر مشکلاتی که در طی زمان با استفاده از HTML بوجود آمده است پیشنهاد داده است. عملا این زبان برنامه نویسی، مکملی بر زبان باستانی HTML است و سعی در پر کردن نقاط ضعف و خلاء های آن دارد. CSS زبانی است که توسط آن قادر خواهید تا استیل طراحی صفحات وب سایت تان را یکبار تعریف و به صفحات مورد نیازتان اعمال نمایید.برای این منظور مثالی را می زنیم. تصور کنید که سایت شما شامل ۱۰۰ صفحه استاتیک می باشد و شما آنها را تماما به زبان HTML نوشته اید. بعد از یک هفته تصمیم گرفته اید تا فونت تمام کلمات را کمی بزرگتر کنید. گفتن اینکه فونت تمام کلمات بزرگتر شود بسیار کار راحتی است و تنها یک جمله است. ولی آیا در عمل تغییر ۱۰۰ صفحه نیز به همان راحتی خواهد بود؟قطعا نه. CSS دقیقا همان زبانی است که جمله یک خطی شما را تبدیل به همان یک جمله خواهد کرد. شما تنها کافی است تا استیل مورد نیازتان را در طراحی تغییر دهید و آن هم تنها با تغییر یک یا چند مورد کوچک.جمله آخر اینکه، استفاده ازCSS باعث تمیزتر شدن کدهای برنامه نویسی تان می شود، تغییرات آتی را آسان می کند و همچنین دید شما را بیشتر به طراحی معطوف می کند تا سر و کله زدن با کدهای برنامه نویسی.

جهت آموزش تصویری CSS به زبان فارسی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 3116
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 281
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 658
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,132
  • بازدید ماه : 2,132
  • بازدید سال : 92,542
  • بازدید کلی : 1,453,142