loading...
چهارراه
آخرین ارسال های انجمن
علی وحسن بازدید : 1210 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

در این پست به در خواست یکی از کاربران , ساعت دیجیتال را با برنامه سازی ++C پیدا سازی و در اختیارتان قرار داده ایم که بر اساس X . Y که از مختصات صفحه نمایش دریافت می کند به نمایش ثانیه , عقرب , ساعت می پردازد تا زمان فعلی را به نمایش در آورد .

دانلود سورس ساعت دیجیتال

علی وحسن بازدید : 536 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

شرح برنامه : برنامه ای بنویسید که نام و شماره تلفن تعدادی از مشتریان مخابرات را از ورودی خوانده , در آرایه هایی ذخیره نماید . شماره تلفن ها در آرایه عددی و نام مشتریان در آرایه ای از اشاره گرهای رشته ای ذخیره شوند . سپس نامی از ورودی خوانده و شماره تلفن وی را مشخص کرده , در خروجی چاپ کند . برنامه باید برای ادامه کار از کاربر سوال کند . اگر کاربر جواب منفی داد , برنامه خاتمه پیدا می کند . توابعی برای خواندن اطلاعات , جستجو و چاپ نتایج بنویسید .

برنامه نویسی : ++C

شرط خاتمه برنامه : از کاربر سوالی مبنی بر ادامه دادن یا ندادن پرسیده می شود در صورت فشردن کلید N برنامه خاتمه میابد.

سورس ذخیره نام و شماره تلفن مشتریان مخابرات با برنامه نویسی سی پلاس پلاس
علی وحسن بازدید : 1372 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

Amozesh C++ اموزش برنامه نويسي شي گرا و چند ريختي در c++

با فصل سیزدهم اموزش سی پلاس پلاس در خدمت شما دوستان عزیز و همراهان ام اس پی سافت هستیم امید وارم فصل های قبلی رو دنبال کرده باشید و مشکلات خود را مبنی بر برنامه نویسی سی پلاس پلاس رفع کرده باشید.تا ادامه تمامی بخش این مجموعه کامل با ما همراه باشید.بریم سراغ توضیحاتی در مورده این بخش پس با ما همراه باشید….

در فصل‌های قبلی در ارتباط با مباحث کلیدی برنامه‌نویسی شی‌گرا و تکنولوژی‌های آن شامل کلاس‌ها، شی‌ها، کپسوله‌سازی، سربارگذاری عملگر و توارث صحبت کردیم. حال به آموزش OOP با توضیح و تفسیر مفهوم چندریختی (polymorphismدر سلسله مراتب توارث ادامه می‌دهیم. چند‌ریختی امکان می‌دهد تا برنامه‌ها بجای اینکه «برنامه خاصی» باشند، حالت یک «برنامه کلی» داشته باشند.

در عمل، چند ریختی امکان می‌دهد تا برنامه‌هایی بنویسیم که مبادرت به پردازش شی‌ها از کلاس‌هایی کنند که بخشی از همان سلسله مراتب کلاس هستند، همچنانکه همگی آنها شی‌های از سلسله مراتب کلاس مبنا می‌باشند. همانطوری که بزودی خواهید دید، چند ریختی با هندل‌های (دستگیره‌های) اشاره‌گر کلاس مبنا و مراجعه‌های کلاس مبنا کاری ندارد و بر پایه نام هندل‌ها عمل می‌کند.

علی وحسن بازدید : 597 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

video CSS mspsoift اموزش تصويري سي اس اس (CSS) به زبان شيرين فارسي

اموزشی که برای شما دوستان اماده کردیم اموزش CSS هستش که به زبان فارسی اموزش داده شده است بسیار اموزش های کامل و جالبی هستش که میتونید از ام اس پی سافت دانلود کنید و استفاده کنید این فایل اموزشی در ۵ کلیپ اموزشی هستش که بسیار واضح توضیح داده است در ادامه توضیحاتی در مورده CSS خواهی داد پس با ما باشید.

CSS سر نام کلمات Cascading Style Sheets به معنی شیوه نامه های آبشاری می باشد.اگرچه برای کد نویسی صفحات Web از HTML استفاده می کنیم ولی در انجام عملیات کنترلی روی قالب بندی ها مشکلات فراوانی در این زبان وجود دارد که باعث ناکارآمدی آن می گردد و اینجاست که قالب بندی آبشاری یا CSS به کمک HTML می آید تا ایجاد قالب بندیهای حرفه ای به راحتی بیشتری انجام شود.
با استفاده از CSS می توانیم چندین مولفه قالب بندی را یکباره تعیین و روی هر قسمت دلخواه از صفحه وب اعمال کنیم. برای مثال می توانیم خصوصیات تمامی تگهای h1 موجود در صفحه اعم از اندازه، فونت و رنگ را مشخص کنیم.

 

علی وحسن بازدید : 471 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)

کتاب آموزشی کتاب صفحات وب دریم ویور برنامه نویسی وب برنامه نویسی به زبان php آموزش ساخت صفحه لاگین با php آموزش ساخت جستجوگر برای سایت آموزش زبان پی اچ پی آموزش زبان php آموزش برنامه نویسی آموزش web page tutorials php programing web programing php learning for easy php php learning php learning ebooks php ebook easy php code search for php code php cheat sheet php ,کتاب آموزشی PHP به زبان فارسی


برخی از آموزشهایی که در این کتاب به آن پرداخته شده :
۱- نحوه ارتباط با Mysql
2 – آشنایی با زبان Sql
3 – ساخت جستجوگر برای سایت
۴ – ساخت صفحه ورود یا لاگین
۵- آشنایی با تابع Date
6- استفاده از تاریخ و ساعت گرینویچ در زبان PHP
7- کد افراد آنلاین
۸- ساخت صفحه ارتباط با ما برای سایت
۹- آموزش برنامه آپلود عکس
۱۰ – آشنایی با تابع رندوم یا تصادفی
۱۱ – کار با کوکی ها در PHP
12 – ساخت آرشیو برای سایت
۱۳ – نحوه گذاشتن ادامه مطلب برای پستهای سایت
۱۴- نحوه بدست آوردن مشخصات کاربر
۱۵- ساختن جستجو و نمایش چند صفحه ای اطلاعات
و …


علی وحسن بازدید : 687 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

15

در این پست،مجموعه ای شامل ۹۸۵ سورس کد ویژوال بیسیک ۶ ( Visual Basic 6.0) که توسط شرکت مایکروسافت (Microsoft) از بین چندین سورس ریز و درشت ارسالی انتخاب و گلچین شده است را برای دانلود شما آماده کردم.

علی وحسن بازدید : 420 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی همراهان عزیز امروز ادامه آموزش جاوا اسکریپت رو با هم در پیش خواهیم داشت همانطور که قول داده بودم امروز بیشتر در مورد حلقه های تکرار و آبجکت ها صحبت خواهیم کرد
علی وحسن بازدید : 479 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

برنامه نویسی آموزش سی شارپ در 24 ساعت آموزش سی شارپ Video2Brain آموزش حرفه ای سی شارپ ۲۰۱۰ آموزش حرفه ای WPF آموزش WPF Professional آموزش C# Professional ,آموزش مولتی مدیا سی شارپ ۲۰۱۰ حرفه ای از شرکت Video2Brain

 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت سورس گذر، در این پست قصد دارم آموزش مولتی مدیا سی شارپ ۲۰۱۰ حرفه ای از شرکت Video2Brain را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارم. این مجموعه آموزشی به زبان انگلیسی بوده و شامل ۲ ولوم که بصورت بسیار عالی فشرده سازی شده و از حجم ۵۸۰ مگابایت به ۲۸۰ مگابایت کاهش یافته است. در این آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ و WPF را در حالت حرفه ای می آموزید که مبنی بر Net Framework 4. است. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام استانی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 97
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 3116
  • آی پی امروز : 328
  • آی پی دیروز : 281
  • بازدید امروز : 627
  • باردید دیروز : 658
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 2,276
  • بازدید ماه : 2,276
  • بازدید سال : 92,686
  • بازدید کلی : 1,453,286